Beställning

När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress. Är det något fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via kontaktsidan.

Utebliven orderbekräftelse

På grund av tekniskt fel eller andra omständigheter bortom Muskeldetektivens kontroll kan din orderbekräftelse bli sen eller helt utebli. Om din orderbekräftelse dröjer mer än 30 minuter ber vi dig kontakta oss via kontaktsidan.

Frakt och leverans

Leverans

Normal leveranstid är 1-6 vardagar om produkten finns i lager.

Beställningar lagda på kvällar och helger skickas nästföljande vardag. Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi meddelat dig om längre leveranstid) ber vi dig kontakta oss via kontaktsidan. Leverans skickas av PostNord till ditt närmaste utlämningsställe om du valt det fraktalternativet.

Har du valt hämtning av din order på klinik hämtar du dina varor i samband med ditt nästa bokade besök/behandling hos Muskeldetektiven.

Vi levererar endast till konsumenter i Sverige.

Ej uthämtat paket

Kunden måste uppge giltig och korrekt leveransinformation. Om Muskeldetektiven får tillbaka ett paket som skickats till fel adress eller inte hämtats ut är det upp till kunden att betala ny frakt. Muskeldetektiven kontaktar då kunden via angiven e-postadress när vi får tillbaka paketet och meddelar och avvaktar svar från kunden.

För beställningar som inte hämtats ut debiterar vi en administrativ avgift på 150 kr.

Köpvillkor

Vi följer lagen om distansavtal och följer konsumentverkets rekommendationer.

Priser

Alla priser i butiken anges i SEK. Alla priser är inklusive svensk moms.

Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, tekniskt fel, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.

Ångerrätt

Ångerrätten gäller endast vid obruten förpackning.

Ångerfristen gäller i 14 dagar och börjar gälla dagen efter att du som kund tagit emot dina varor från oss.

För att ångra ett köp - tag kontakt med oss via kontaktsidan så återkommer vi med hur du går tillväga. Den dag du hör av dig räknas som den dag du ångrar köpet.

Vid ångrat köp står kunden för fraktkostnaderna.

Reklamation

Om du är missnöjd med en produkt eller fått en skadad produkt - tag kontakt med oss via kontaktsidan så återkommer vi med hur du går tillväga.

Transportskada

I fall av trasig eller öppnad kartong vid leverans, kontakta ditt utlämningsställe direkt när du hämtar ut paketet. De har färdiga blanketter för skadeanmälan. Om det inte fungerar - tag kontakt med oss via kontaktsidan så återkommer vi med hur du går tillväga.